Merhaba sevgili anneler bebegim maksimum 2500 kilo dogacak.doktorum saglik acisindan bi.problem yasamayacagimizi kuvez ihtimalinin dusuk oldugunu ama malesef bazi nedenlerle kilosunun az olacagini soyledi.Zayif dogan bebeklerin daha direncli oldugunu duydum ama bakiminin zor oldugu kanisindayim var mi benim gibi zayif bebek doguran acaba bakimi daha mi zordur.en basitinden 4 kiloluk bebegi tutmakla 2 kiloluk bebegi tutarken ki endise bir olmaz diye dusunuyorum.binde emzirme meselesi var.emebilir mi siringa mi lazim olur memeyi kavrayabilir mi bilemiyorum doktoruma sordum ama su an bunlari dusunme dedi...