zynpgdkl Uyarzynp bende gidiyorum megaparka Müjgan özdarendeliye kendisi olsun yanındaki asistanları olsun çok ilgililer doktorum çok bilgili güzel ilgileniyor..
Burcak_isa Uyarzynp bende en başından beri derya sağlama gidiyorum şuan 30. Haftamdayim çok memnunum çok ilgili
Duuyguum Uyarzynp ben çok memnunum ama Doğum ücreti falan merak ediyorum normal Doğumu dA beklicem dedi geçen gün kontrolüm de
Duuyguum Senass bende başından beri ona gidiyorum 33 küsürüm canm sen kaçsın Doğum şeklin falan belli birşey konuşuyor musjnuz
Senass Duuyguum bende 32. Haftamdayım . Hayır geçen hafta gittiğimde sordum hani normal doğum istiyorum diye bunları konuşmak için daha çok erken dedi gerçekten işinde çok bilgili ama sen sorarsan söylüyor
Duuyguum Senass babanda erken diyordu hep ilk defa böyle cümle kurdu normal Doğum pozisyonunda şuan inşallah normal olur bekleyelim dedi ama 9 aralığa da tarih verdi sekreterini sevmiyorum ben gıcık 😒 Doğum korkun var mı
Duuyguum Senass iyi çok şükür az kalmış senin de İnan ruh halime göre değişiyor bazen diyorum doğursam hemen diye bi cesaret geliyor ertesi gün bir korku sarıyor bi dengesizlik yaşıyorum anlayamadım 😄
Duuyguum Senass bana yirmili haftalar hiç geçmemişti bian bitmeyecek sanmıştım şuan 45 günüm kaldı bi yandan da diyorum hemen olsun bitsin HAmilelikte zor 😬