Hllhsn sık takip et küçük biraz yüksek çıkmış. Ben tansiyon yüzünden erken doğum yaptım. 15 10 larda geziyordu 17 ile sezeryana girdim. Çok riskli, ilaç bile kullanmama rağmen böyleydi. Doğumun üzerinden bugün tam 1 ay geçti anca normalde döndü sayılır. Takibini güzel yap ve doktorunu bilgilendir muhakkak. Geçmiş olsun 🙏🏻