ftmk
Böyle sorun yaşayan var mı 11+6
tubizm
canim ben de 26+4 um ve sıkıntılı benim de şu anda. yarin doktoruma sorucam cok ilerler diye korkuyorum. normalde olmuyordu bende. gebelikte cok karşılaşılıyomus bu sıkıntıyla. progesteron hormonuyla ilgiliymis.
duyguyilmaz
30+2yim ben de bugun kontrolde sorucam 29 yasinda ilk defa basima geldi😥
Yo-si47
Ya bendede öyle bir sıkıntı var 29 haftalığım bende
Serap46
Geçmiş olsun, yürüyemiyodum bile şişlikten doktorum ultraproct fitil verdi her gece yatmadan onu kullandım. Tamamen geçmedi benimki hala hissediyorum çok az bi şişlik var ama en azından oturup yürüyebiliyorum çok şükür 😃