Peaceful Kızlar sabah ayağa kalktım su aktı ama çok değil yani az birşeydi. Dr a söylemek istemiyorum çünkü çok az akıntı değil su ama az yani bilemedim. Normalde su çok gelir denir ya o yüzden emin olamadım. Bu arada 38. Haftadayım.. 2 gün önce normal muayene için Dr a gitmiştim bir şey yoktu.. Bilemedim şimdi böyle gelir mi su? Yaşayan var mı?
Alparslanmoms Peaceful az az su gelebilir var böyle örnekler ama benim suyum şakır şakır gelmişti iç çamaşırınız ıslandıysa su gelmeye devam ediyorsa gidin ama gelip geçtiyse akıntıda olabilir
Berdogan Daha dün okudum hafta ilerledikce rahimde delinme yırtılma falan olabiliyormuş bu da su kaçağı yapıyormuş sızıntı şeklinde. Hastanede bakıyorlar sanırım suyunuz mu değil mi anlaşılıyormuş
Berdogan Peaceful bi anda cok fazla gelmedikce sıkıntı olmuyor diye biliyorum. Kontrol zamanınız yakında ise o zamana kadar sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Ama yine de dikkat etmek gerekir