Ltfye_kvkln 21. Haftamda detaylı ultrason Kadın Doğum Uzmanı tarafından yapıldı. Herşeyi normal çıktı ama etrafımda çocuk doğduktan sonra farkedilmemiş organları tersmiş bilmem ne diye bi sürü sıkıntı çıkan olmuş. Tekrardan başka bir yere daha yaptırsak mı diye düşünüyoruz eşimle. Böyle bişeyle karşılaşan duyan oldu mu hiç ?????
nilayy35 Ltfye_kvkln kuzu uzman bakmıs daha nie telas ediosun ki bnmde uzman bakti sukur ki ayrintili inceliolar yoksa ters bsey olduqunda soluolar
duyguyilmaz Yani normalde onerilen perinatolojide bakilmasi. Ancak ters bir sey olsa inan doktor iyiyse farkediliyo.
Ltfye_kvkln Eşim biraz evhamlı ya o yüzden. Bende uzman tarafından bakıldı gösterdi gayet herşeyi normal diyorum o tekrar baktıralım diyo 😬