MuratZeynepDiner kızlarr bugun şeker yüklemesi yaptırdm.açlık şekerim 90 tokluk ise 137 cıktı doktoruma gösteremedm 2 hafta sonraya randevüm var sizlerin nasıldı doktorlar ne tavsiye etti sınırda gbi benmki ama bilemedm😕