Momyorgun valla benim doğumum cuma gününe geldi pazartesi çıkışım oldu hafta sonu diye bir kere bile gelip çarşaf değiştirilmedi biz istedik vermediler kanlı çarşafla 3 gece yattım. Bende zorunlu orda doğum yaptım malesef yoksa asla yapmazdım rabbim yardımcınız olsun. Bu arada ücret sormuşsunuz yatış yaparken 500 lira para ödüyorsunuz iki kişilik ve tek kişilik odalar ücretli kaldığınız gece başına parasını içinden kesiyorlar çıkış yaparken kalan parayı geri alıyorsunuz. Doktor ve asistanlar iyi güler yüzlü fakat nöbetçi hemşireler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin