Minikkuzuma Selamla Anneler tecrübe etmiş yaşamış annelere bir sorum olacak ultrasyonda bebeğin kilosunu her zaman tahmini kilo söyler bana da oldu kafama takılan tahmini derken bunu yaşayan belirte bilirmi örneğin 3 300 kg dedi bunu nasıl düşünmeliyiz o tahminen kaçtır 3 200 mü ? Yada hafta olarak bir iki hafta olarak geriden mi sayalım lütfen bunu yaşamış annelerden cevap bekliyorum ❤️🧚🏼♀️
_Merius_ Minikkuzuma biz dün sabah kontroldeydiik 37+4 te kilomuz 2700 e yakın biraz minyon kaldı benim kuzucuk eger ptesi gününe kadar 3000 olursa salı günü doğacak allah nasip ederse dr un 3000 diye diretmesinin sebebinin bu olduğunu düşünüyorum 3000 gözüküp 2800 doğabilir bence o yüzden adam riske atmak istemiyor olabilir gibi geldi bana
ozgeya Minikkuzuma Ultrason ölçümlerinde kilo +-500 gram oynama payı vardır.söylenen ölçümden fazla da olabilir eksik de.
Alparslanmoms Minikkuzuma canım bana 4.5 kilo dediler 4.200 doğdu 4 kiloya düştü hatta sarılık oldu 3.700 e düştü 1 aylıkken 5.200 2 aylıkken 6.230 su hep iri bir Bebek oldu 9 ay 19 günlük 400 gr kadar oynayabiliyor fazlada doğabiliyor daha zayıfta
Minikkuzuma _Merius_ Bence kilosun normal bebişinizin en azından gelişimini tamamlamış maşallah valla bana da bir sürü şey söylemiyor kafam almıyor ilk tecrübem bilgim yok o tahminin ne yani 200 gr eksikmi düşünmek 🤦🏻♀️ Çok sıkıldım konudan Allah hayırlı doğumlar nasip etsin
_Merius_ Minikkuzuma aslında çok takilmamak lazım kiloya ben ilk ufak kaldığını duyduğumda korktum çok üzüldüm ağladım kendimi suçladım ama en yakın arkadaşım 3 ay önce doğum yaptı 38. Haftada 2100 gr hastane çıkışı 1900 gr suan ki kilosu 6500 😂😂 maşallah allah'a emanet olsun tosunum sadece anne sütüyle kucuk bebek cok hizli buyuyor 🙏🥰
Minikkuzuma _Merius_ tabiki takılma değilde insan merak ediyor gelişimi tamamlansın minik kalmasın diye yoksa öyle takıntılarım yok sağlıklı olsun yeter bana demekki ultrason kiloları hiç bir zaman net doğru değilmiş teşekkür ederim 😊
Minikkuzuma Alparslanmoms anladım canım çok ilginç olmuş ozaman kilo söylemesinler bize hastane de ☺️
Mavilianne Minikkuzuma Ultrasonda kilo ölçümü çok yanılma oluyor. Bana 3700-3550 dediler. 3945 doğdu 🧿🙈 MaşaAllah 😇 Fark oluyor yani 😌
Berdogan Benim 3 yaşında kızım var ona hamileyken en son ultrason da 3300 çıkmıştı kilosu 39+4 de sezeryan olmuştum. Doğduğunda 2800 du kilosu. Kilo bazen çok yanıltıcı olabiliyor bazende bire bir tutuyor hatta fazla çıkıyor. Bir doktor da dinlemistim bazı bebeklerin anne karnında alacağı kilo sınırlı olabiliyor onun için en iyi kilo alımı doğduktan sonra olur tarzı bişeydi. Sağlıklı olsunlar da kilo sorunları olmasın büyüdüklerinde benim tek temennim o açıkçası. Kızım hala akranlarına göre zayıf ama sağlığı yerinde çok şükür. Şimdi 36 haftalik 2. Kızıma hamileyim onun şuan kilosu 3100.. bakalım o ne kadar doğacak?
Minikkuzuma Berdogan Berdogan tabi öncelikliğimiz sağlıklı olması inşallah sağlıklı doğsunlar ama baya karışıkmış bu olay o yüzden ben artık inanmıyorum bebeğin kilosuna 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Eceyavuz Minikkuzuma bende ondan korkuyorum 38+6 Yim bebek 3190 diyor 300-400 asagida doğsa 2.5 kilo bi bebek yapıyor baya zayıf doktorum da çok küçük bir bebek diyip duruyor zaten
Mavilianne Minikkuzuma Evet öyle oldu hatta ilk doğumun normal oldu bebekte 4 kilo olunca hemen hemen ister istemez doktorda şaşırdı bende 😂
Minikkuzuma Eceyavuz evet canım işte söylemek istediğim buydu zaten yoksa tosun gibş bir Bebek marifet değil madem payımla yanı var hesaplayınca küçük bebek oluyor madem böyle ihtimaller var önlem alınmalı ne bilim ilaçlarla vs diye sonuçta kuvezde vs kalacak gibi ihtimaller anneyi de üzüyor yıpratıyor inşallah bunlar olmaz bebeklerimiz sağlıklı bir şekilde gelirler