Beril22 Uyku tutmayanlar burda mı? Yatmadan önce sarı yoğun akıntı geldi. Az evvelde mide yanması ve bacak yara kaşıntısına uyandım. Wc.ye girdim ishal başlangıcı var gibi. Doğum belirtisi olabilir mi? İyi akşamlar herkese
Cigdem07 Beril22 Yogun akıntı ishal mide bulantısı bunlar erken dogum haberi oluyormuş canım . Ama sen yine de bi doktorunla görüş
Beril22 Cigdem07 çarşamba gidicem nasipse canım mide bulantısı yok. Yanma var oda süt içince g eç ti. Bakalım akıntı dev am ederse konuşurum bi
Yumuduk Canım bende 37. Haftamdayım iki haftadır sarı akıntı bende de var fitil verdi doktorum . İdrar tahlili yaptı enfeksiyon felan yok . İki gündür kaşıntı bende de var ne için bilmiyorum pazartesi kontrolüm var
Beril22 Yumuduk haberleşiriz canım olur mu bende çarşamba gidicem doktora Bidaha gelmedi sarı akıntı.ben temizlik yaptıyfım yoru ld um ondan mı oldu ki diom.eller ayaklarda cok şişti uyuştu
Yumuduk Beril22 canım benim sarı akıntı az az geliyor yine . Ellerde şişme bende de oluyor . Aynı şeyleri yaşıyoruz senle . Acaba Doğum mu yakın 🙈😂