smyyypksy Saatlerdir uyuyamıyorum kızlar. Sanki bacağımda birsey var ama ne olduğu da tarifsiz ağrı mi değil mi anlamıyorum. Uyutmuyor. Ne yapsam gever bu ağlıyorum artık lütfen bilenler yardım edin.
Ilknur_emin smyyypksy canım bende uyuyamiyordum doktorum magnezyum yazdı sabah 1 akşam 1 adet içiyorum çok şükür düzeldi
ayse_1608 ayaklarnızı soğuk suda bekletin biraz bende her gece uykuya dalmadan o sorunu yasıyorum soguk su iyi geliyo bana inşllah szede iyi gelir
smyyypksy Mrvsdr bende ilk defa bugün bu kadar kötü oldum. Ağladım resmen. Parol içtim bi tane faydası oldu sanırım
Smybsr Çarşafın altında beyaz sabun koymanın iyi geldiğini okumuştum bir yerde deneyin isterseniz inşallah faydasını görürsünüz 🙄
N_didan Herhangi bir bacağınızı diz üzerinde biryerden hissedeceğiniz şekilde bir tülbentle bağlayın ama kan dolaşımını engelemeyecek şekilde bana yorulduğumda yıllardır olur bunu yaparsam o his geciyor banada birisi tavsiye etmişti umarım sizdede işe yarar🙏🏻
smyyypksy himeros35 magnezyum kullanıyorum zaten iki aydır falan. Bugün ilk defa bu kadar kötü oldum.
Buse62 Kaç haftada başladı sizde benimde oluyor geceleri huzursuz bacak sendromu gibi aynı 18.haftama girdim ama 12-13 haftadan beri az da olsa var geceleri uykum bölünüyor hep doktordan bende magnezyum istesem erken mi şimdiden son aylarda kullanılıyor diye duymuştum ama