Selam arkadaşlar 36+2 günlük hamileyim dün kontrole gittim doktoruma çatı muayenesi yapacakmısınız diye sordum çatı muayenesi doğumdan soğutur suyun yada sancıların geldiğinde muayeneye geldiğinde hemen o an bakılır ve bi karar verilir boşuna şimdi bakmaya gerek yok dedi bana çok çok mantıklı geldi sizlerlede paylaşmak istedim yaptırmak istemeyenlerde doktorlarına bunu danışabilirler 😊