Badevehande canm bu çok yanlış Bi bilgi kesinlikle hayır . Ben gıda mühendisiym dolayısıyla beslenme uzamanı. Asla şeker tuz hamur işi tatlının bebeğe zerre kadar yararı yok sadece anneye var. Bunu Doğum doktorları da söyler . Elbette yiyeceksin ama bebeğe yarayan şeyler sana kilo aldırmayan şeyleri yiyeceksin sağlıklı yani. Bnm çevremde çok mesela sadece 8-10 kilo alıp bebeği 3.500 kilo doğanlar ve zerre ödemi olmayanlar . O tamamen tuz şeker ve hamur işinden uzak durup bol bol protein peynir yumurta balık tavuk muz yemekle alakalı . Ben mesele 37.haftaya girmek üzereyim hiç ödemim yok sadece 9 kilo aldım karnım tek çıktı diyebilirm Allah’a şükür bebekte gayet iyi. Anlatmak istediğim konu sağlıklı protein ağırlıklı beslenmek