Mrvt ceylanonur Bence gaz sancısı falan dinlemeyin uyuyun arkadaşlar 🙄 Doğum yaptıktan sonra çooook arayacaksınız bu zamanları😂
Kdrkdr Bende kasılmaktan nefes alamıyorum sanki gögsüme öküz oturuyo nefesim hırıltılı hırıltılı😪😪 geceler neden böyle ağlıcam yaaa 😢😢😢😭😭😭😭
Onsenelikmucize [silindi] hele benim bundan 2 hafta önce düşük tehlikesiyle yatis yapıldı. 2kilo serum yedim düşün normalde zaten 5 dkkda bir. Isyan bayrağını çektim usandım 😑😑 geçer inşallah yakın zamanda
[silindi] Onsenelikmucize ben de sabaha kadar kalkıp duruyorum çıkma sıklığı azalır diyorlardı bir de bizim eve gelsinler 🤦🏼♀️