Dicle0103 baliminannesi06 yok canım sancilarim var 1 cm acilmam varmış sancim 5 dakikaya düşerse gidicem
Zuzu Aryamm hadi inşallahhhh canım,ben de normal doğumdan çok korkuyorum bakalım.Az önce benimde lavaboda beyaz renkli koyu kıvamlı bi akıntım geldi ama yaşayıp görücez
Zuzu Aryamm amin 🙏 canım ben de 37.haftamdayım.Doktorum bekle artık gelir yakında dedi ama beklemedeyiz bizde 🙈
Aryamm Zuzu bana sezeryan için 16 mart dedi bekliyorum bende heran gelecek gibi😊senin bebişin kilosu ne kadar benim 3 gün önce 3120di insl 3 buçuk olur da öyle doğururum
Zuzu Aryamm 36.haftada 2850 idi.Cuma günü öğrencez kısmetse kaç olmuş.Ben kiloya takılmıyorum çünkü normal yapacapım için çok kilo istemiyor doktorumuz zor okur diye 😂
Aryamm Zuzu benim de 36 da 2.832di 😊tabi öncelik sağlıklı olmaları hayırlısıyla kucagimiza alalım da🤗annem de teyzem de hep 4 kg üstü normal doğum yapmislar rabbim yardımcımız olsun kolay doğumlar nasip etsin 🙏😘