yigitmom_ klozet varsa çok sıkıntı degilnyavas yavaş eğilirsin zaten o iğneyi hissetmiyorsun canım ilk kalkış öyle çok çok zor değil sadece karnında taş var gibi hissediyorsun karnını tuta tuta geç bol bol yürü 3 5 adim at dinlen hastane koridorlarını çok gezdim 1 hafta sonra iglesirsin zaten canım ilk kalkmayı atlat gerisi kolay ama mutlaka yürü çünkü acıyor diye yürümezsen her kalktığında zorlanirsin ben hasta bezi kullandım depend olma di ayağını kaldırmak zorundasın çünkü benim ilk gün tansiyon sorunum vardı tek gidemedim ikici gün yek gittim lavaboya hastanede evinde klozet var mi peki