Tugbasentrk12 Bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyor 27+2 oldum 2 3 haftadır mide yanmasından ölüyorum gece uyutmuyor o derece kötü ediyor süt içiyorum faydası olmuyor doktor şurup verdi hiç-bir faydası olmadı dün gittim doktora başka bi hap yazdı çok şükür ohh bee dünya varmış dedim pantpas hapın adı canım aklında bulunsun hiç bisey fayda etmezken bu hap anında fayda etti