A_y Merhaba 17 haftalık hamileyim. 3 saat kadar önce duşakabini temizledim ozon ve cifle. Sonrasında midem yanmaya başladı devam ediyor hala bebeğime zarar gelmiş midir? Daha önce yanmam yoktu.
Hatice_mustafa A_y Canım açık havaya cik nefes al ver yoğurt ye yüzünü yıka ve bol bol su iç geçmiş olsun 🤗🤗
aslimutlu1 A_y biraz orur balkonda . Yogurt varsa yogurt ye . Gecmiş olsun , bebege zararı olmaz . Ama zehirlenirsin dikkar et