Nl-oguz3561 Hayırlı geceler kizlar 20 haftalik hamileyim bebegim uygulamaya gore gobek deligime cikmis ama ben bebegimi gobek deligimden 4 parmak asagida hissediyorum bunu yasayan varmi normal mi sizce endiselendim
Terspektif Nl-oguz3561 bende aynı hissediyorum canım 20+5 teyim. Hatta bazen benim göbek deliğim mi yukarda acaba diyorum 😂
Medine_1992 Nl-oguz3561 canım aynı haftalardayız artık bu saatten sonra iyice yukarı cıkmaya başlar rahim ana 30 olup aşağıda hisseden de var 😁 ben bazen göbek deliğimin orada bazen asagıda hissediyorum hiç durmuyor ki zaten Bi orda Bi burada küçücük alanda 😁
Terspektif Nl-oguz3561 canım galiba normal ya şunu yazarken bile sıpa nispet yaparcasına sol kasığıma vurdu 😒 1 hafta önce doktor kontrolüm vardı herşeye normal dedi 🤷♀️
Nl-oguz3561 Terspektif benimde pazartesi var detayli ultrason icim korkuyom valla bu zamana kadar bi sıkıntı olmadi ama
Terspektif Nl-oguz3561 korkma canım güzel düşün bebeğinin her hareketini an an izleyebileceksin uzun süre bence çok güzel bi duygu 🥰 herşey yolunda gidecek inşallah 🙏🏻 benim yaşadığım yerde yapılmadığı için yaptıramıyorum içimde kaldı 😔
Gigi89 Ben de 20+5 ama pıt pıt arada göbeğimin altında hissediyorum hiç göbek hizasında değil gibi:) bilemedim. Hatta hareketleride çok hissetmiyorum. Günde iki kez falan ya inşallah normaldir. Sağlıkla kucağımıza alalm inşallah minnoşlarımızıı🥰
little_mom_141 Bende 20+1 im ve bebeğimi göbek deliğimin altında tarif ettiğiniz yerde hissediyorum. İnşallah normaldir 😅 doktorum muayenede bir sorun olmadığını söylemişti
Nl-oguz3561 Medine_1992 hahahaha 😂😂😂aynen canim bu arada sen ne durumdasin degistimi cinsiyet yine. 😂😂😂
Medine_1992 Nl-oguz3561 canım kesin erkek dendi de valla öyle bir korkmuşum ki hala değişirse sasırmam 😁😁😁