Yo-si47 29 haftalık olduk mide ekşimem oluyor iki geceler bu durumu yaşayan var mı çözümleriniz nedir?
Sghslove Yo-si47 Gaviscon şurup içebilir miyim diye sor canım doktoruna bana doktor verdi çok rahatsız olunca içiyorum
Yo-si47 Sghslove doktorum yazmıştı ama ben çok içmekten yana değildim şimdilik süt tükettim umarım bir işe yarar
ipekcatuk_ Baharat, limon ve eksi seylerden uzak dur canim, yaklasik 2 haftadir ayni seyleri yasiyorum uykumdan aglayarak uyamdigimi biliyorum 😭😕 cozum olarak rahatlamak icin bir cay bardagi ilik suya 8 9 adet kesme seker atip bi dikiste iciyorum surekli yapmiyorum ama inanki cook rahatlatiyo..