Uzun_54 canım benimde aynı sorun var sol tarafta banada Detyalı ultrasona girdiğim doktor söyledi hatta yazdı kendi doktorunada danış öyle başla dedi ama ben hastaneye biraz geç gittim kontrol zamanımı bekledim kendi doktorum geç oldu başlamayalım hiç dedi dikkatli beslen biraz düşük kiloda doğar ama sıkıntı olmaz sonra kilo alır dedi. Çok şükür şimdilik iyi kilosu gelişim geriliği yok umarım doğuma kadar böyle olur. Sende sıkma canını iyi beslen ama 👍🏻