Minik_Hanim 1 hafta önce verem aşısı yaptirdik. Hemşire izi gösterip bu tuttuğunu gösteriyor dedi. Şimdi o izden eser yok.. Şimdi bu asi tutmadı demek mi oluyor, bilen var mi ?
ozgeya Minik_Hanim Hemşireniz tuttuğunu söylemek için erken davranmış.Verem aşısı izi,aşı yapıldıktan 2-3 ay sonra ortaya çıkar.(yaklaşık bebek 5-6 aylıkken)Kabuk bağlar.o zaman tuttuğu anlaşılır
Minik_Hanim ozgeya asiyi yaptıktan sonra beyazımsı bi iz oluştu bu olunca tamam demek oluyor dedi.. yarın doktoruma danışayım en iyisi.. Dikkate alıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.