Guul Kizlar merhaba! Sizinle birseyler paylasmak istiyorum. Yaklasik 4-5 yildir cocuk icin ugrasiyoruz. Ilk gebeligim bos gebelikti. Ikinci gebeligim 23.haftada suyum geldi erken dogumla kizima veda ettim (hamileligin basindan beri kanamalarim vardi) en son gebeligim yine bos gebelikti. 3 hamileligimde spontan gelisti. Bunlarin hepsi birer sene arayla yasandi. Bu arada yurtdisinda yasiyorum. En son tedavi olayim dedim belliki bir sorun var dedim. Esim 2 kere spermiogram yapti iyi dediler. Benim tüpler acik hersey normal dediler. Hatta Türkiyede bile doktora gittim belki baska bi doktor gözü derman olur diye oda bisey yok dedi kafana cok takiyorsun ondan olmuyor dedi. Velhasıl kelam bu ay burda meşhur bir tüp bebek merkezinde bi doktor var oraya gittim. Adam daha muaeneye baslamadan, önden gönderdiğim raporlarima bakar direkt dedi senin rahmin olmasi gerektigi bir pozisyonda degil. Ben şok oldum dedim nasil olur. Okadar ultrason yaptilar farkli doktorlar nasil goremediler.. Dedi gel bakalim.. Ultrasona girdim adam demezmi hakliyim diye. Rahmim 45 derece sağa dönmüş. Buda kan dolaşımını azaltiyormus o bolgede. Ve istedigim kadar hamile kalayim saglikli gebelik olmayacakmis. Peki ne olcak simdi dedim. Bana cok ilginc bi terapi onerdi. Mikroelektrik terapisi genelde sporcularin kullandigi bir yontemmis. 2 seansta hersey normale dondu cok sukur be onumuzdeki ay aşılama yapicaz ilk kez. Bu arada birsuru gida takviyesi ve vitaminler yazdi esimle birlikte kullanicaz. Uzun lafin kisasi kizlar herseyinize iyice baktirin. Klomenmis igneymis doktorlar ezbere yazip yolluyorlar. Ha belki tutuyordur şans. Hic biseyim yok psikolojik derken allahin izniyle insallah hamile kalirim onumuzdeki ay 🙏
Gagacim Guul çok garip ilk defa duydum ama bak nasip bu zamanaymış demek ki canım. İnşaAllah sağlıklı bi bebeğin olur en kısa zamanda