Bizde 36. Haftayı doldurduk bugün. Doktora gittim 32den beri ters diyor her hafta gidiyorum. Nstde sancı çıkmıyor ama akşam üstü başlıyor yalancı kasılma denilen şey sanırım. Dinlenince uzanınca geçiyor. 2-3 haftaya dönmezse sezeryan dedi ama o zamana kadar sancı nişan ağrı normal doğum başlarsa mecbur yine acil sezeryan olur. Normal doğum istiyorum her sancı geldiğinde gerilmeye başladım bu hafta artık.