Ozlemaslihan canım ben iki kürtaj oldum ilk kürtajdan sonra yapıldı özel hastanede sadece iğne parası verdik diye hatırlıyorum ikincide de kanamam olmuştu doktor o zaman vurmuştu iğneyi o zamanda 15 tl falan verdik diye hatırlıyorum ama iğneyi biz almadık hastaneden temin edilmişti kürtajdan sonrada yapmadı çünkü iğneden 10 gün sonra olmuştum gerek yok demişti doktorum şimdi 7 haftalık hamileyim test yaptı doktorum negatif çıktı gerek yok iğneye dedi 28. Haftada yapılıyor galba ama tam bilmiyorum doktorun bilgilendirir zaten canım