Feyzzzz Şimdi ben ikinci oğluma hamileyim. Ve az önce öteki oğlumun yeni doğan zıbınlar tulumlar vs cikarimde kullana bilceğimi kullanim diye bakim dedim,fakat bazılarında sarı sarı lekeler var. Sanki bi ara yıkansa bile cıkmaz diye duymuştum. Cıkarsada yıkarken nasıl yapim hanımlar? Nediyosunuz? Siz beni anlamışsınızdır 😃
Melegimm19 Feyzzzz e bebekte baby me leke çıkarıcı var benim daha ilk doğumum olacak kusmuk olursa altı geçerse falan diye kullanmak için aldım leke kalmasın diye genelde yorumları güzeldi belki onları da çıkarır alıp deneyebilirsiniz 😊
Eesseess Feyzzzz beyaz sabun rendesi ile ocakta tencerenin içinde kaynat canım leke çıkarıyormus eski, yöntemmiş hem
ozgeya Feyzzzz Ben yeğenimden kalan eşyalardaki sarı lekelerin üzerine ebebek’ten aldığım babyme leke çıkarıcıyı döküp biraz beklettim,önce normal matik deterjanla sonra da bebek için granül deterjanla yıkadım hepsi çıktı.
eymentugsem Valla bende denedim cikmadi beyaz kalip sabunlada citiledim makineyede attim cikmadi cikaran varsa bende biliyim 😊😊