Kmndas canım bende kalbi durduğu için kürtaj oldum ama sonrasında kanamam oldu 1 hafta çok çok az geldi ama 1 hafta sürdü.. Bir ara bir kere falan parça gibi mi diyim pıhtı gibi mi diyim kan geldi bende acaba mı dedim ama ağrım falan yoktu.. Antibiyotik falan da kullandım. 15 gün sonra kontrole gittiğim zaman tertemizdi.. 1 hafta önce gene gittim başka doktora başka bir şey sormak için o da tertemiz dedi. Ağrı olur heralde parça kalsa ama istersen başka bi doktora da göster ultrason ile baksın