bufemu iyi akşamlar herkese kürtajdan sonra üşüme oldu mu üşümeye bağlı titreme var dr üşümesi normal demiş ama geçti bida başlıyo geçiyo sonra bida
Cigdem07 bufemu merhaba ben 2017 senesinde düşük yapmıştım kürtajdan sonra odaya geldim bi kere üşüdüm sonra daha üşümedim .