Cnsuercnnn Ben gebeliğimi öğrendiğimde betam 17 di 13 eylülde düşük oldu 5 gün kanamam oldu üstüne daha regl olmadım adetim gecikti 2 test yaptım pozitif çıktı doktora gittim pozitif çıktı betam 34,05 çıktı normal mi ve bu kaç haftalık oluyor yoksa düşük mü beta yarın sonuçları alıcam artmışmı diye bakıcam ? Moralim aşırı bozuk korkuyorum @
Umutlu-06 Cnsuercnnn korkma canım bende adetimden üç gün önce idrar testi yaptım pozitif çıkmıştı . Hemen hastaneye kan vermek için gittim beta hcg 23 lerdeydi doktor hamilesin diyemem dedi üç gün sonra gittik tekrar kan verdim 98 lerdeydi .