[bilinmeyen] teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah. Doktorlar genelde herşeyin en kötüsünü söylüyorlar teselli edebilecek birşey çıkmıyor ağızlarından maalesef. Ama aynı durumu çok fazla gebe yaşıyor 10. haftaya kadar bebeği göremeyenler çok. Her zaman sebebi geç döllenme olmayabiliyor benimki değildi mesela sebepsiz yere göremedik gördüğümüzde de haftasına göre boyu kilosu yerindeydi 🙂. Şimdi senin stres yapmaman gereyor bol su ceviz muz yumurta süt tüketip kendine dikkat etmelisin. Güzel haberlerini bekliyoruz 🙏