Bkr10
Merhaba ekim anneleri normalde 30 ekim tahmini doğum tarihiydi dün baya yürüyüş ve squat yaptm sabah mide bulantısıyla uyandım doktora gittik ve 1 cm açılma var dedi nst de sancı çıktı ve ben sancıları şuan hissediyorum ama doktorum eve yolladı bir iki gün içindede olablir dedi ama sancı varken bu kdar sürermi? varmı böyle olan açıklıkla bekleyen kızlar yardımcı olurmusunuz?