[silindi] Msema evet doktorum vermişti. 12.haftadan beri kullanıyorum. Ayrıyetten demir ve magnezyum hapıda kullanıyorum.. ben memnunum efa momdan. Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. Kaçınca haftadasınız
Msema [silindi] 22+5 deyim . Doktora danıştım Doğumdan sonra 1 ay daha kullanılmalı dedi. Birden fazla vitamin hapları kullandığım için ister istemez düşünüyor insan
[silindi] Msema bebek bizim vitaminimizi alıyor sonra biz vitaminsiz kalıyoruz. Bu da bir çok sağlık problemind yol açabiliyor. Dişlerin bir kısmında çürüme , kırılma bacaklarda kramp ağrılar. Çok kullanıyoruz evet ama ne yapalım idare edicez