Burcu_23 normal aslında kişiden kişiye de değilen durum ben günde 2 kez falan istifra yapardım. Ama aşırı 5,6 kezse doktor mide ilacı veriyor istersen biraz dayanmaya çalış. Baktın olmuyor sonra doktoruna söyle belki yazar o ilaçtan. Çünkü yavaş yavaş azalıyor kusma olayı. Ben ağlıyordum bu ne kadar zor bişey diye en nefret ettiğim şey istifra etmek