Fatmanurkor94 ben Meram eğitim araştırma hastanesin de doğum yaptım herşey çok güzel di doğum yapacağım oda sadece bana aitti ve içinde plates topuna kadar herşeyi dusunmuslerdi ebeler gayet ilgili ve güler yüzlüler di doktorum da aylin önder dirican di ve gayet iyi bi doktordu dogumumun olacağı gün doktorum nöbetçiymis doktor beni gördü ve bu benim hastam doğumunu ben yaptıracağım dedi ve doğumumuda doktorum yaptırmış oldu tavsiye ederim