Mervepasa2 Bebeğin kalbinde delik olduğunu ama çok önemli olmadığını söyledi doktor aynı durumu yaşayan var mı
Snglkmlalp Benim sen oğlum doğduktan 3 ay sonra kalp doktoruna gösterdiğimizde küçük bi delik vardı. Dokuz ay sonra tekrAr kontrole gelin kapanır zaten demişti. Kontrole gittiğimizde kapanmıştı. Olabiliyor doğuşta ama yine de kontrol ettirmek lazım. Emerken morarma tıkanma galan varsa o zaman ciddiye alınmalı