Mrvbgc1
Biz bebek düşünüyoruz 1,5 yıldır yaklaşık hayırlısıyla inşallah Kızlar eşim için test yaptırdık. Bi tane bebeğimiz oldu ama kalbi durduğu için 9 hastalıkken kürtaj oldum bende polikistik över var eşimin sonucunda sıkıntı yok demişti doktorumuz ama Merak ediyorum sizce normal mi ? Anormal yüzdesi yüksek çıkmış çok az
Değerleri:
Saatte hareketli sperm yüzdesi 60
Hızlı ileri hareketlilik 30
Yavaş ileri hareketlilik 20
Yerinde hareketlilik 10
Hareketsiz. 40
Sperm yoğunluğu 36.800.000 milyon
Anormal morfoloji sperm yüzdesi 72
PH 8.6