2subat korkma, ablamın tuvalette kendiliginden düşmüş, sonra çok çabuk hamile kaldı. Doktor dedi ki “ bu bebek zaten saglıksız olmasa vücudun onu benimser korurdu. Saglıksız bir cocugu bir cok sorunla dünyaya getirip hem onu hem kendini üzmektense bedenin sana yardım etti ve gitti.yenisi çok çabuk gelecek”gercekten de oyle oldu üzülme