Fdle Ben de öyle çokça hissedeyim istiyorum endişeleniyorum sonra aynıyız canım. Onlar ne zaman isterse işte😊 bir de biz çok hareket halindeysek onlar uyuyormuş. 30.hafta itibariyle daha sık hissederiz belki😊🐣 ama hiç öyle tembel fln deme hiç belli olmuyor bebişler belki orda dinleniyor gelince seni yoracak🤩