rabiaa_ iyi bir ultrasonu olan dr en iyi cozum. 4 yil once bir dr denk geldi bu olaylarin olduğu zaman kalp kapakcigina kadar gösterdi bize bebegin gayet sağlıklı dedi. Hamdolsun gayet iyi çocuğum. Suan inanirmisin hiç brakmadim en Ufak sorunumda o dr a gittim suanki bebegimede önce Allah sonra onun sayesinde hamile kaldim.
İyi isini bilen kaliteli bir doktora denk gelirsin insallah. Bizim gonlumuzu ferahlatti inşallah seninde gönlünü Ferahlatcak bir dr çıkar