Bahar2 bendim beğenmediğim değil senin gibi konuşan kırıcı olumsuz yada açılan postolara bu postu neden açtınız saçma vs vs yazan kişilerin kullanıcı hakları askıya alınıyor ben şikayetimi ettim 1 ya da 2. Defa daha şikayet alırsan görürsün bak nasıl forumdan atılıyorsun. Hayatımdaki herkes benim beğendiğim gibi konuşmuyor canım olması gerektiği gibi konusuyor . Senin gibi kötü kalpli merhametsizce insanlara Allah gerçekten biraz oldun iyilik versin burada kaç kişi sana yanlıs konuşuyorsun dedi farkındaysan kalbini kötülük kindarlık bürümüş. Kızın burada bi sorumu var derdi var sana göre sorun dert olmaya bilir girme okuma o zmaan ne diye girdin de okudun da bi de o sekılde yorum yapıyorsun başlığından zaten ne oldugu anlaşılıyor yardımcı olmak isteyen morall veren girer yazar başlığa baktın saçma geldi ne diye girdin de yorum yaptın direk gec baska posta gec o zman. Bilmediiin bir konu hakkında da konusma insanların neler yaşadığını neler çektiğini bilemezsin dilinde kalbinde sevgi olsun iyilik olsun güzel konus zehir akıtma insanlara . Diğer insanlara da yaptığın yorumlara baktım herkese karşı aynısın. Psikolojik sorunun varsa da tedavi ol senin adına gerçekten çok ama cok üzüldüm bu kadar kötü kalpli olup devamlı sinirli bir şekılde kindar bir şekılde taş gibi bir kalple hayatını sürdürmen sana da zor. ALLAHIM kalbine diline iyilik güzel söz nasip etsin