Emi Bende simdi dahiliye doktorundan ciktim iki gün sabah,ögle, aksam hem aç hem tok sekerimi ölçmemi soyledi pazartesi tekrar gidicem göstericem takipleri. Inşallah sağlikla gelsinler canlarıda sağolsun ama başimada gelmeyen kalmadı buda çikmasa şaşardım zaten :) Allah daha beterinden korusun bunada şükrediyorum napalim.