fadimeozbas Kızlar bişiy sormak istiyorum, 18+4 günlük gebeyim, pazartesi günü Bartholin apsesi gümüş nitrat tedavisiyle operasyon geçirdim. 1-2 gün geçince kırmızı kanamam geldi korktuğum için gece hastahaneye gittik doktorum ordaydı Allahtan dikişten geliyor ama yine de progestan iğne vuralım dedi. İğneyi 5. Haftalıkken de vurulmuştum ama bu sefer öyle bi etki yaptı ki kızarıklık, ağrı, 2 gün oldu vuralı beni benden etti oturamıyorum, kalkamıyorum, yatamıyorum, bacağı kendime bile çekemiyorum, yürümek zaten topallamaktan ibaret, ebe aradı sabah sıcak havuyla kompreks yap ağır bi ilaç dedi ama yok fena yani. Yaşayan var mı aranızda nasıl geçirdiniz🥺
Ncyncy İki hafta önce bi tanıdığımda vuruldu Protestan ondada aynı etkiyi göstermiş alerji olmuş doktor ameliyat demiş hatta poposu iki kat büyümüş falan ama antibiyotik kullandı bir hafta sonra kendine gelmeye başladı