Nurdan_53 Kahve_kokulu hastaneden memnun musun pekı. Son olarak detaylı ultrasonu da vera mı yaptırdınız acaba 😊
Kahve_kokulu Nurdan_53 ben doktoru çok sevdim o yüzden oraya gidiyorum birde ultrasonları çok güzel çok net ben onu üsküdarda yaptırdım ☺️
Nurdan_53 Kahve_kokulu detaylı ultrasyonu yaptırdıgınızda cd de verdıler yoksa sadece raporu mu acaba
Kahve_kokulu Nurdan_53 rapor verdiler çoğu yer cd vermiyor zaten gerekte yok çok anlaşılır bir şey olmuyor bebeğin organlarına parmaklarına bakıyorlar