Kubra_0233 Adetim 12 gün geçti beta hcg 445 çıktı düşük mü hemşire gebelik var dedi ama canım çok sıkıldı geç döllenme olabilirmiş yardımcı olur musunuz ilk gebeliğim
A_y Kubra_0233 niye sıkıyorsun ki canını benim ilk 209 çıkmıştı şu an 17 haftalığız içini ferah tut 🥰
Kubra_0233 ilknuryzc1 hemşire bir hafta sonra git dedi o zaman gözükür dedi o yüzden gitmedim ama pişman oldum mecburen pazartesiye kadar bekleyeceğim o yüzden sıkıntı oldu içimde
Kubra_0233 A_y inşallah yaa senin kaç gün geçtiğinde o değer çıktı İnşallah yükselir ben ve tüm isteyenlerde kucağına alır yavrusunu 🤰🏼❤️❤️
A_y Ben adet gününden önce yaptım idrar testi belirtilerim fazlaydı silik çıkmıştı ertesi gün gittim kan verdim 209 çıktı ama hastalığıma 2 gün vardı 🤣 tahmini 4 haftalık falandı değerlere göre haftalıklar yazıyordu. Doktora gitsem sadece kese gözükecekti ben 2 3 hafta bekleyip gittim en azından kalp atışı var mı yok mu öğrenirim diye. Sabredersen bekle biraz öyle git 🎈
Kubra_0233 İnşallah öyledir kaç aydır bu günleri bekliyorum rabbim isteyen herkesin kucağını doldursun 🙏🏻