Arzugurr bende bebegime ondan aldım kullanıcam hiç de içeriğine falan bakmadım yok onun ıçeriği kötü yok bunda kimyasal var yok bu bebeği tahriş ediyo herkes aynı şeyleri araştırıp söyleyip duruyo hiç umursamadım aldım valla son ayimdayim en yakın zamanda kullanicam