Gulay2727 gittim cok saolun ilginiz icin, dogum kanalina bebegim baya inmis o nedenle hareketleri azalmis, Ozel de takipli oldugum hastanrde nts cekildi ben hissetmedim ama orada hareketleri cikti, yarinda ultrason icin gelin dendi, bizim yinede icimiz rahat etmedi devlete de gittik oradada hem nts cekildi, hem ultrasonla bakildi, cok sukur iyiymis, dogum kanalina cok inmis, 2-3 gune nasipse gelir bu bebek, suyu kilosu iyi, alani dar oldugundan hareketi az, tatli yeyin ilik dus alin, hareketini hissetmeniz kolaylasabilir dendi, 40. Haftada yani 3 gun sonra yine doktorunuz gorsun dedi Devlet hastanesindeki doktor..