mavera Teşekkür ederim. Yok canım görmedim ve beni bugün çok korkuttular. Size bişey sorcam. İlk betam. 50 ikinci betam 143. İkinci betam 300 olmuş sizce normal mi ? Ve ben 18 eylülde adet oldum. Adetim 9 gün sürdü adetim bitmeden abimlere gittim 2 günde orda kaldım ondan sonra eve geldim toplam 13 gün sonra eşimle birliktelik yaşadım. 5 hafta die hesaplanıyor ama geç birliktelik yaşadım ve şimdi de değerlerin az dış gebelik olabilir diyorlar sizce napmalıyım yine korku sardı beni yurt dışındayım ilk düşüğüm de de durmadan dış gebelik dediler ama dış gebelik deildi bilgi verirseniz sevinirim