ZeynepetinGecekuu Kızlar ense kalınlıgı 1.4 dedi doktor ama iyi veya kotu demedı aklım takıldı bole durumla karsılasan varmı
Ozgeulnc ZeynepetinGecekuu benimkide öyleydi canım sonuç anormal gelmeyebilir gibi geldi bana , doktorum bakarken yorum yapmıştı burun kemiği oluşmuş vs diye ve tarama testimde çok şükür iyi geldi bence seninkide inşallah iyi gelicek🤰🏼🤗