Fatima89 Cann lar şuanda 17 hafta nın içindeyim ve fazla sırt bel agrısı yasıyorum aynı durumda olanlar var mı ve normal durum bu değil mi
Gnl123 Fatima89 Bende 15 haftamdan başladı,çok ayakta kaldığımda diyil de oturduğumda da oluyor, Şu anda 17+0 haftadayım,aynı durumdayım hala.Bel genişleniyormuş,ondan oluyor.
Seyma23 16+6 benimde öyle ... hatta benim uzun süre ayakda kaldığımda kalçama iğne batıyormuş gibi bi his oluyor sanırım bende fıtıkda var allah yardımcımız olsun 👼🏼😇