tugce95 9+6 yım böyle hic cok aç hissetmiyorum kendimi ama aç kaldıgımı mide bulantısından anlayabiliyorum artıyo cnkü, ama şöyle bi durum var ki az bile yesem cok yemişim gibi hani cok yemek yiyip sofradan kalkınca şişiyor ya insan bende az bile yesem öyle oluyorm cok rahatsız ediyor beni bu durum, benim fibi olan varmı tavsiyeniz vs? :(
tugce95 ya normalde hızlı yiyen biriydim ama bunu bilemedim dikkat etmedim yani ihtimalle hızlı yiyorumdur ama cok hızlı degil yani 😓
Seyma23 16+6 dayım bahsettiğin şey hamilelikle başladı ve hala devam ediyor . Ben yavaş yesemde hızlıda yesem aynı şişkinlik hiç gitmedi . Bol suda içiyorum demem o ki Hayatımızda hamilelikle beraber bi takım değiliklikler oldu çok daha fazlası olacağınada eminim hazırlıklı olmalıyız elinden geldiğince yasayabilceğin farklılıklara çözüm bul bulamazsanda . Herseyden önce pozitif düşünüp kendini iyi hissetmeye calısmak çok önemli 👼🏼💕😘